Jana Trojanová

Bakalářská práce

Marketing města Říčany

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem města Říčany. Cílem práce je vytvořit marketingový mix města. Dílčím cílem je navrhnout opatření pro rozvoj města, která vychází ze zjištěných poznatků. Teoretická část definuje pojem obec a město a dále přechází k využití marketingu v tomto specifickém prostředí. Praktická část zahrnuje analýzu jednotlivých prvků marketingového mixu a marketingový výzkum. Závěrečná …více
Abstract:
The bachelor thesis is about marketing of Říčany. The primary aim is to create the marketing mix of the city. The secondary aim is to make a suggestion about possible development of the city based on the findings. The theoretical part defines the term municipality and city and clarifies using marketing in these specific conditions. The practical part includes analysis of the elements of marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/6ok6lw/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích