Jana Trojanová
Bakalářská práce
Marketing města Říčany
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem města Říčany. Cílem práce je vytvořit marketingový mix města. Dílčím cílem je navrhnout opatření pro rozvoj města, která vychází ze zjištěných poznatků. Teoretická část definuje pojem obec a město a dále přechází k využití marketingu v tomto specifickém prostředí. Praktická část zahrnuje analýzu jednotlivých prvků marketingového mixu a marketingový výzkum. Závěrečná …víceAbstract:
The bachelor thesis is about marketing of Říčany. The primary aim is to create the marketing mix of the city. The secondary aim is to make a suggestion about possible development of the city based on the findings. The theoretical part defines the term municipality and city and clarifies using marketing in these specific conditions. The practical part includes analysis of the elements of marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6ok6lw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova