Andrea Chromečková, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová strategie KS Omega - Musilka

Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii Kulturního střediska Omega – Musilka. Teoretická část objasňuje základní pojem marketingu, marketingové strategie, marketingu služeb a marketingu v oblasti kultury, protože na tu se práce zaměřuje. V praktické části je popsán Lidový dům Musilka a je zde provedena analýza marketingového prostředí, analýza hlavních konkurentů a podrobná analýza …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Cultural centre Omega – Musilka. The theoretical part presents the basic terms of marketing, marketing strategy, marketing of services and marketing of culture, which is the main issue of the thesis. The practical part describes the Cultural centre Musilka, and then the analysis of the marketing environment, of the main competitors and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/72v6s0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 72v6s0 72v6s0/4
25. 4. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.