Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu – Barbora Bílková
Barbora Bílková
Bakalářská práce
Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu“ je návrh doporučení změn pro konkrétní podnik a to nadnárodní koncern, který mimo jiné působí i v České republice STRABAG SE. Teoretická část definuje jednotlivé přístupy k personálnímu marketingu a všem činnostem, které s ním souvisejí. V praktické části je prostřednictvím zkoumání vnitropodnikových dokumentů …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis “Personal marketing and its impact to corporate culture” is to provide recommendation for changes to a specific company called STRABAG, a multinational corporation based in Czech Republic. The theoretical part of the present thesis defines the different approaches to personal marketing and all the activities related. The practical part is conformed by the examination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/77lp18/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Personální plánování a strategie lidských zdrojů
Michaela Boušková -
Personální plánování
Nikola Koláříková -
Personální plánování v oblasti výroby Škoda Auto, a.s.
Václav Bulíř -
Personální plánování a tvorba pracovních míst ve společnosti XY
Iveta Prokšová -
Personální plánování nelékařského zdravotnického personálu na jednotkách intenzivní péče
Hana Oliva -
Personální plánování a jeho role ve strategii podniku
Kateřina Reiblová -
Metody plánování a vytváření optimání personální struktury
Radmila Hadová -
Personální plánování a jeho úloha v podnikové strategii
Marek Volf