Komunikace dítěte s Downovým syndromem – Štěpánka PAĎOUROVÁ
Štěpánka PAĎOUROVÁ
Bakalářská práce
Komunikace dítěte s Downovým syndromem
Communication of child with Down syndrom
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývá charakteristikou Downova syndromu. Praktická část je zpracována jako případová studie. Je zaměřena na rozvoj komunikačních dovedností dívky s Downovým syndromem a způsob její alternativní komunikace.Abstract:
The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is concerned with the characteristic of Down syndrome. The practical part is processed as a case study. This part is focused on the growth of communication skills by the girl with Down syndrome and the way of her alternative communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2013
Zveřejnit od: 8. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAĎOUROVÁ, Štěpánka. Komunikace dítěte s Downovým syndromem. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Kvalita a rozvoj komunikačních dovedností osob se souběžným sluchovým a mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Eva Smištíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 7kofgp 7kofgp/2
8. 3. 2013