Proces řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku – Josef Blažek
Josef Blažek
Bakalářská práce
Proces řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky v kontextu online komuni-kace. Hlavní pozornost je věnována analýze současného stavu a seznámení s komunikačními prostředky, které zkoumaná společnost využívá k řízení vztahů se zákazníky. V teoretické části jsou popsány hlavní metody využívané při řízení vztahů se zákazníky a základní pojmy marketingu. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného …víceAbstract:
This Bachelor´s thesis is focused on customer relationship management in the context of online communication. The main object is the analysis of the current situation and understanding the means of communication used by the surveyed company. The theoretical part describes the main methods used in customer rela-tionship management and the basic concepts of marketing. The practical part is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7yxs46/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane