Jan KALAŠ

Bakalářská práce

Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu

Podcast as an instrument of promotion of a selected subject
Anotace:
Kalaš, Jan. (2019). Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu (Bakalářská práce), Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická, Česko. Práce je věnovaná vzniku univerzitního podcastu a jeho implementace do českého prostředí marketingové podcastové scény. Práce obsahuje a vysvětluje základní pojmy v marketingové komunikaci a problematiky podcastu, jako marketingového nástroje …více
Abstract:
Kalaš, Jan. (2019). Podcast as an Instrument of Promotion of a Selected Subject (Bachelor Thesis) University of West Bohemia, Faculty of Economics, Czech Republic. The bachelor thesis is devoted to the creation of a university podcast and its implementation in the Czech environment of the marketing podcast scene. The thesis contains and explains the basic concepts in marketing communication and podcast …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KALAŠ, Jan. Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností