Vliv změn legislativní úpravy podnikání na činnost malých a středních podniků – Gabriela Ciprová
Gabriela Ciprová
Bakalářská práce
Vliv změn legislativní úpravy podnikání na činnost malých a středních podniků
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce „Vliv změn legislativní úpravy podnikání na činnost malých a středních podniků“ je popis a zhodnocení desetiletého období od roku 2001 do roku 2011 z hlediska vlivu změn legislativní úpravy podnikání na činnost malých a středních podniků v období před vstupem a po vstupu České republiky do Evropské Unie. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku podniku, podnikání …víceAbstract:
The subject of my bachelor’s thesis „The influence of the legislation changes of enterprise on the business activities of SME“ is a description and evaluation of the ten-year period from 2001 to 2011 from the point of view of the influence of the legislation changes on the business activities of a small and medium-sized enterprises in the period before and after accession of Czech Republic to European …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/888irf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program:
Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Název
Vložil
Vloženo
Práva