Tereza Mershonová

Bakalářská práce

Nastavení komunikační kampaně v digitálním prostředí

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně. Cílem bakalářské práce je návrh komunikační kampaně startupu v digitálním prostředí. Teoretická část práce nabízí souhrn relevantních teoretických poznatků, získaných z odborné literatury, konkrétně definuje pojem komunikační a mediální mix a principy nastavení komunikační kampaně v kontextu specifik digitálního prostředí. V praktické části je …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with setting up a communication campaign in a digital environment. Specifically, it focuses on the company Smooth llc. In the theoretical part there is a summary based on the theoretical knowledge available from the literature and then their application in the practical part focusing on a specific company, supplemented by information obtained while working for the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2024
Identifikátor: http://theses.cz/id/89rnd8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2024

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty