Návrh marketingové akce pro nábor do týmu Rainbow cheerleaders – Kristýna Doskočilová
Kristýna Doskočilová
Bakalářská práce
Návrh marketingové akce pro nábor do týmu Rainbow cheerleaders
Anotace:
Práce se zabývá vypracováním konkrétního marketingového plánu za účelem náboru dalších dětí do týmu Rainbow cheerleaders.Přínosem této práce je zmapování možností oslovení vhodné cílové skupiny a konkrétní plán marketingové akce s cílem získat nové zájemce na další období.V teoretické části práce srovnávám dvě varianty marketingového plánu. První plán je vytvořený J. Westwoodem a druhý autory K. E …víceAbstract:
This work mainly deals with developing a specific marketing plan to recruit more children to team Rainbow cheerleaders. The contribution of this work is to analyze the possibility of reaching an appropriate target audience and creating a specific plan of marketing campaigns to attract new people for another period.In the theoretical part I compare two different marketing plans. The first one made by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/8ui6sk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOSKOČILOVÁ, Kristýna. \textit{Návrh marketingové akce pro nábor do týmu Rainbow cheerleaders}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ui6sk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev