MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ REŠTAURÁCIE – Radka Belohlávková
Radka Belohlávková
Bakalářská práce
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ REŠTAURÁCIE
Anotace:
Predmetom záverečnej bakalárskej práce ,,Marketingový mix vybranej reštaurácie" je analyzovať súčasný stav vybraných častí marketingového mixu, v reštaurácii FIT - PIT Senica.Práca je zameraná na dve základné časti. V prvej časti sa skôr poukazuje na teoretické východiská marketingového mixu. Hlavným cieľom bakalárskej práce je analyzovať vybrané časti marketingového mixu sledovanej spoločnosti, a …víceAbstract:
The subject of the final bachelor thesis ,,Marketing mix of the selected restaurant" is to analyze the current state selected parts of the marketing mix in the FIT - PIT Senica restaurant. The work is focused on two basic parts. In the first part it is mentioned the theoretical starting point of the marketing mix. The main goal of the bachelor thesis is to analyze selected parts of the marketing mix …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/8z5ts2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový mix vybraného podniku
Daniel Pobiecký -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
Analysis of Green Marketing in Russian Large Enterprises (Case Study of Company VkusVill)
Ivan Rozhko -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Evaluation of Marketing communication
Uladzimir Ananich
Název
Vložil
Vloženo
Práva