Vliv rehabilitačních tříd na jedince s kombinovaným postižením – Adéla KOMÁRKOVÁ
Adéla KOMÁRKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv rehabilitačních tříd na jedince s kombinovaným postižením
The influence of rehabilitation classs on a person with multiple handicap
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na rehabilitační třídy a žáky, kteří je navštěvují. Jedná se převážně o žáky s kombinovaným postižením. Teoretická část je rozdělená do tří hlavních kapitol, které se dále dělí na podkapitoly. V první kapitole je v teoretické rovině rozpracovaná problematika osob s kombinovaným postižením a pak dále rozebrány jednotlivé obory speciální pedagogiky. V Druhé kapitole se pojednává …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with rehabilitation classes and students attending them in particular. These are mostly students suffering from multiple handicaps. The theoretical part of the thesis is divided into three main chapters each of which further includes subchapters. In the first chapter, the issue of people with multiple handicaps is theoretically described. Later on in this chapter, particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOMÁRKOVÁ, Adéla. Vliv rehabilitačních tříd na jedince s kombinovaným postižením. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Efektivní komunikace učitele v problémových situacích s dětmi v mateřské škole
Lucie MACEJOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 9kvm41 9kvm41/2
4. 4. 2012