Podnikové vzdělávání v malých a středních podnicích – Aneta Šnellerová
Aneta Šnellerová
Bakalářská práce
Podnikové vzdělávání v malých a středních podnicích
Anotace:
V bakalářské práci „Podnikové vzdělávání v malých a středních podnicích“ je popsána problematika vzdělávání zaměstnanců zaměřená na malé a střední podniky. První část práce obsahuje teoretická východiska oblasti řízení lidských zdrojů, systematického vzdělávání zaměstnanců a odlišností malých a středních podniků. Druhá část analyzuje současný systém vzdělávání ve společnosti STROS, a. s.. Dále zobrazuje …víceAbstract:
The thesis topic is „Corporate education in small and medium-sized companies“ which describes employee training in small and medium-sized companies. The first part of the thesis contains a theoretical backround of human resources management, systematic training of employees and differences between small and medium-sized companies. The second part analyses a current training system in the company STROS …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/9unes1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV