Zhodnocení marketingové komunikace firmy DHL Freight, s.r.o. – Michaela Valová
Michaela Valová
Bakalářská práce
Zhodnocení marketingové komunikace firmy DHL Freight, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je věnována především zhodnocení marketingové komunikace ve společnosti DHL Freight s.r.o. Jednou z hlavní částí práce jsou návrhy na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti a také její vymezení. Práce je rozdělená na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedené poznatky z marketingu a marketingové komunikace, které vychází především z odborné literatury …víceAbstract:
This bachelor thesis deals primarily with the evaluation of marketing communication in the company DHL Freight Ltd. One of the main parts of the paper is a specification of the marketing communication in the company and suggestions for possible improvement in it. The paper is divided into two parts. The theoretical part includes ideas from marketing and marketing communication based on the specialized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/a3jwoy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program:
Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva