Anna Košvancová

Diplomová práce

Plán marketingové komunikace ve veřejné správě

Anotace:
Cílem práce je teoreticky popsat plán marketingové komunikace a jeho fungování ve veřejné správě. Dále budeme zjišťovat, jak pracuje s marketingovou komunikací určitý orgán veřejné správy a jaká má omezení pří výkonu své funkce. V práci bude též zpracován plán marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu. V tomto plánu budou také navrženy možnosti zlepšení, kterými bude dosaženo cílů plánu …více
Abstract:
Goal of this work is to describe a marketing communication plan, its functioning in public administration and how a particular public administration can use marketing communication and what are its restrictions. I will also execute a marketing communication plan for a particular target group and suggest improvements to reach goals of the plan. In practical part I will focus on a description of a marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/aaknl2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů