Marketingový mix společnosti SaJ a.s. – Martin Fiala
Martin Fiala
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti SaJ a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve společnosti SaJ a.s.V teoretické části jsou uvedeny odborné termíny týkající se marketingového mixu: produkt, místo, cena, propagace, lidé, procesy, fyzické atributy. V praktické části je na základě řízeného rozhovoru s členem představenstva a regionálním ředitelem, elektronických dotazníků, určených čtyřem regionálním ředitelům, analyzován …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with problems marketing mix in company SaJ a.s. In the theoretical part are mentioned professional terms concerning marketing mix: product, place, price, promotion, people, processes, physical attributes. The practical part is by the help of the controlled interview with corporate director and regional manager, electronic questionnaires intended for four regional managers, analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
http://theses.cz/id/apwaa7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
ekonomika a management / marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kotrba, T.
31. 5. 2011