Kateřina Kunová

Bakalářská práce

Spotřebitelské vnímání značek rostlinných alternativ masa

Consumer perception of plant-based meat alternative brands
Anotace:
V dnešní době stále přibývá lidí, kteří se uchylují k alternativním stylům stravování. Jedním z nich je vegetariánství. Čím více přibývá vegetariánů, tím více se zvětšuje nabídka rostlinných alternativ masa. Cílem této práce je zhodnotit vztah českých spotřebitelů k těmto alternativám a značkám, pod kterými se nabízejí. Práce se v teoretické části zabývá základními pojmy jako vegetarián, vegan nebo …více
Abstract:
Nowadays, more and more people are turning to alternative styles of eating. One of them is vegetarianism. As more and more people become vegetarian, the range of plant-based meat alternatives is increasing. This paper aims to assess the attitude of Czech consumers towards these alternatives and the brands under which they are offered. The theoretical part of the thesis deals with basic concepts such …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2023
  • Vedoucí: Vít Hinčica
  • Oponent: Iveta Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88163