Marketingová komunikace Vinařství u Rytířů – Klára Toiflová
Klára Toiflová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Vinařství u Rytířů
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace Vinařství u Rytířů,předmětem této práce bylo navrhnout zlepšení komunikace podniku. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje základní pojmy a uvádí je do širších souvislostí. V praktické části jsou získané teoretické poznatky využity k provedení analýzya následného …víceAbstract:
This work is devoted to the analysis of marketing communications at Company u Rytířů, the subject of this study was to improve communication design firm. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on literature, defines the basic concepts and presents them in a broader context. In the practical part of the theoretical findings are used to perform the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/b80yef/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOIFLOVÁ, Klára. \textit{Marketingová komunikace Vinařství u Rytířů}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/b80yef/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Toiflová, K.
1. 5. 2012