Firemní kultura v procesu řízení inovací ve vybrané společnosti – Nikola Reichertová
Nikola Reichertová
Bakalářská práce
Firemní kultura v procesu řízení inovací ve vybrané společnosti
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou v procesu řízení inovací ve společnosti VETOS dveře a zárubně s.r.o.. Teoretická část pojednává o základních pojmech, jejichž znalost je důležitá pro pochopení souvislostí. Praktická část práce se zabývá samotným výzkumem firemní kultury. Cílem práce je seznámit se základními pojmy a navrhnout případná zlepšení firemní kultury tak, aby více podporovala …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with corporate culture in the innovation management process at VETOS dveře a zárubně s.r.o. company. The theoretical part deals with basic concepts whose knowledge is important for understanding the context. The practical part of the thesis deals with the research of the corporate culture. The aim of the thesis is to familiarize with basic concepts and to suggest possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/bqqqip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REICHERTOVÁ, Nikola. \textit{Firemní kultura v procesu řízení inovací ve vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/bqqqip/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Organizační spravedlnost, pracovní motivace a jejich vztah ke konkurenceschopnosti podniku.
Ivana Jašková -
Uplatnění a konkurenceschopnost absolventů oboru Čínská filologie na pracovním trhu
Lenka DŘÍMALOVÁ -
Strategie textilních firem v České republice po vstupu Číny do WTO.
Kateřina PLESSNEYOVÁ -
Firemní kultura v procesu řízení inovací
Michaela Kyusová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Návrh marketingové komunikace vybrané firmy
Kristýna Cmielová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová