Komunikace a organizace práce v distančních týmech – Kateřina Pavlů
Kateřina Pavlů
Bakalářská práce
Komunikace a organizace práce v distančních týmech
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prací na dálku, konkrétně komunikací a organizací práce v distančních týmech. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část poskytuje uce-lený pohled na komunikační kanály, které lze u práce na dálku využívat, a cesty, jak efektivně přidělovat práci. Současně se zajímá o techniky řízení a roli manažera v distančních týmech. Praktická část potom hledá řešení k uspokojení …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the concept of teleworking and is focused on communication and work organisation in remote teams. The thesis is divided into two parts. The theoretical part provides a comprehensive overview of communication channels, which could be used for purposes of teleworking, and ways how to effectively assign work. Furthermore, it explores management techniques and a manager’s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/bt0tgt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Work-life balance v řízení lidských zdrojů organizace
Hrušková Hrušková -
Analýza work-life balance mezi zaměstnanci vybrané organizace
Barbora Šobrová -
Život aristokratické rodiny na Moravě na konci 17. století (na příkladu Collaltů)
Richard Knoz -
Diskriminace na trhu práce se zaměřením na diskriminaci na základě místa výkonu práce
Vojtěch Brdlík -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vliv albánského zvykového práva na páchání trestné činnosti Albánců, zdržujících se na území ČR, se zaměřením na drogovou a násilnou trestnou činnost
Martina Táboříková -
Postavení mužů na trhu práce v závislosti na jejich věku
Andreevová Andreevová -
Kontaktní pracoviště Úřadu práce v Opavě a jeho programy na pomoc deficitu kvalifikovaných osob na trhu práce
Andrea Pleváková