Praktické vyučování podporované počítačem – Jana Žáková
Jana Žáková
Bakalářská práce
Praktické vyučování podporované počítačem
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zachycen historický vývoj zobrazování objektů a způsoby tvorby grafiky pomocí počítače. V návaznosti na didaktické zásady jsou tu jasná doporučení pro tvorbu grafických výstupů a prezentací. V praktické části je podrobně popsána tvorba animace vytvořená pomocí 3D modelování s použitím textur v programu Blender …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. Theoretical part is focused on historical development of imaging methods and ways, how graphic can be created. Some recommendations for creation of the study backgrounds are introduced. Practical part is focused on the animation creation which is described in detail. For the animation creation software Blender was used …víceKlíčová slova
Zobrazovací metoda pravoúhlé promítání perspektiva počítačová grafika program Blender dvourozměrné (2D) a třírozměrné (3D) zobrazení texturování klíčové snímky animace imaging method orthographic projection perspective computer aided graphic software Blender two-dimensional and three-dimensional image texture key frame animation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/d2bes3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
2D grafika a animace v počítačových hrách
Lukáš Kučva -
2D Creatures Evolution Using Evolutionary Techniques
Filip Kostolný -
Graphic detail of the Building Information Modeling on the example of an existing building on the VŠB campus
Ajayraj Ramaswami -
Využití softwaru Blender na střední škole
Oldřich Veselý -
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
Jan VANĚK -
Node editor v programu Blender
Jan Orszulik