Jindřich Jäger
Bakalářská práce
Budování vztahu se zákazníkem
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je přiblížit a vysvětlit oblasti, týkající se budování vztahu se zákazníky. Cílem této práce je prozkoumat současné přístupy k budování vztahů se zákazníky ve vybraných bankovních společnostech a na základě dotazníkového šetření poté navrhnout vhodný přístup směřující k dlouhodobé spolupráci a oboustranné spokojenosti.Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou …víceAbstract:
The Bachelor´s project introduces and explains areas related to the customer relationship management. The aim of the project is to explore contemporary ways of customer relation management CMR in pre-determined bank companies. According to the results of the research is appropriate to suggest the suitable approach leading to a long-term cooperation and the client´s satisfaction.The project consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ded0m5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM)
Semen Davydov -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
Martin Moravec -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová -
Budování vztahu se zákazníkem
Eliška Hermanová