Návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik – Milan Vrbík
Milan Vrbík
Diplomová práce
Návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik
Anotace:
Cílem diplomové práce je připravit návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik za využití současných trendů a agilních metod řízení projektu pro internetový obchod Vingoshop.de. První část práce zahrnuje teoretický úvod k problematice, definici on-line marketingu a jeho nástrojů, jako jsou sociální sítě a jiné reklamní systémy, optimalizace webu pro vyhledávače a úvod do webové analytiky …víceAbstract:
The objective of this master's thesis is to prepare a proposal for an on-line marketing strategy for a selected enterprise, utilizing current trends and agile project management methods for an e-commerce store vingoshop.de. The first part of the thesis includes a theoretical introduction to the subject matter, defining on-line marketing and its tools, such as social networks and other advertising systems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/e4b48u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Lukáš Krejča -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Online Marketing Strategy
Raksha Shrees