Marketingová komunikace B2B firmy na sociálních sítích – Monika Hrstková
Monika Hrstková
Diplomová práce
Marketingová komunikace B2B firmy na sociálních sítích
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti marketingové komunikace na sociálních sítích pro firmu ze sektoru B2B a následně vytvořit vhodný plán marketingu na sociálních sítích pro firmu z tohoto sektoru. Nejprve jsou vymezeny teoretické předpoklady tohoto oboru, který vychází z internetového marketingu. Popsány jsou tři nejdůležitější sítě pro B2B marketing, a to sítě Facebook, LinkedIn a Twitter …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse possibilities of social media marketing communication for a B2B company and, based on the analysis, to create a suitable social media marketing plan for a concrete company. Firstly, the theoretical basis of social media marketing is defined. The most important social networks for B2B marketing, Facebook, LinkedIn and Twitter, are described. In the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/e60pnb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRSTKOVÁ, Monika. \textit{Marketingová komunikace B2B firmy na sociálních sítích}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/e60pnb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
Bengisu Uzun -
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Adéla Hurtíková -
Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B
Kateřina VOJČOVÁ -
Komunikační strategie na B2B pro Adwheels
Matěj Halama -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Nejvhodnější platforma sociálních médií pro B2B marketing
Sang Tran Pham Nguyen -
Vliv obsahového marketingu na růst a vývoj firmy v oblasti B2B
Barbora Buriánková