Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day – Vlastimil Peer
Vlastimil Peer
Bakalářská práce
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Analýza kvality zápasů ve hře League of Legends napříč denní dobou
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv denní doby na kvalitu zápasů ve hře League of Legends, populární online hře. Zkoumá, jak se výkon hráčů ve hře League of Legends liší v různých časových obdobích, s ohledem na faktory jako jsou cirkadiánní rytmy a denní aktivity. S využitím API společnosti Riot Games analyzuje rozsáhlý datový soubor a implementuje LASSO regresi, aby předpověděla kvalitu zápasu. Výsledky …víceAbstract:
This bachelor thesis investigates the influence of time of day on match quality in League of Legends, a popular online game. It explores how players' performance in League of Legends varies across different time periods, considering factors like circadian rhythms and daily activities. By leveraging Riot Games' API, the study analyzes a large dataset and implements LASSO regression, to predict match …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Rejthar
- Oponent: Petr Krautwurm
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91688
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Matematické metody v ekonomii / Ekonometrie a operační výzkum
Práce na příbuzné téma
-
Vztah základních somatických patametrů a herní úspěšnosti z hráčů kanadsko-americké NHL
David KUCH -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ -
Korejský esport po roce 2010 - případová studie hry League of Legends
Kateřina KLIČKOVÁ