Jiří Kubíček

Bakalářská práce

Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping

Anotace:
Tato práce se zabývá metodou marketingového výzkumu Mystery Shopping a je-jím využitím při zvyšování kvality prodeje motorových vozů. Data pro tuto práci byla získána ve společnosti AUTO JAROV s.r.o, kde byl také autorem proveden samostatný Mystery Shopping s cílem popsat a přiblížit celý proces hodnocení kvality v dané společnosti. Díky získaným poznatkům byly zodpovězeny všechny výzkumné otázky, …více
Abstract:
This thesis is focused on the Mystery Shopping marketing research method and its use in increasing the quality of sales of motor cars. The data for this work was ob-tained at AUTO JAROV s.r.o, where Mystery Shopping was also realized by the author, in order to describe the entire quality assessment process in the company. Thanks to the acquired knowledge, all the research questions that the author …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/ehcd6i/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích