Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping – Jiří Kubíček
Jiří Kubíček
Bakalářská práce
Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping
Anotace:
Tato práce se zabývá metodou marketingového výzkumu Mystery Shopping a je-jím využitím při zvyšování kvality prodeje motorových vozů. Data pro tuto práci byla získána ve společnosti AUTO JAROV s.r.o, kde byl také autorem proveden samostatný Mystery Shopping s cílem popsat a přiblížit celý proces hodnocení kvality v dané společnosti. Díky získaným poznatkům byly zodpovězeny všechny výzkumné otázky, …víceAbstract:
This thesis is focused on the Mystery Shopping marketing research method and its use in increasing the quality of sales of motor cars. The data for this work was ob-tained at AUTO JAROV s.r.o, where Mystery Shopping was also realized by the author, in order to describe the entire quality assessment process in the company. Thanks to the acquired knowledge, all the research questions that the author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ehcd6i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍČEK, Jiří. \textit{Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ehcd6i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
Markéta Zahradníčková -
Řízení kvality služeb
Andrea Šaštinská -
Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně
Petra Graclíková -
Řízení kvality služeb
Michaela Konrádová