Alexandra Vojáčková
Bakalářská práce
Marketing botanické zahrady
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou vymezeny i některé základní marketingové pojmy. Důraz je kladen především na propagaci a komunikaci botanické zahrady a u jednotlivých komunikačních nástrojů jsou uvedeny příklady …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing of a specific sector of botanical gardens. The theoretical part firstly introduces the roles of present botanical gardens and subsequently the marketing mix is described, within which a few fundamental marketing terms are also defined. The emphasis is mainly on the promotion andcommunication of a botanical garden and along with each communication tool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ejp2yc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing kulturní instituce
Hana Pláteníková -
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Botanická zahrada hlavního města Prahy
Jindřich Henzl -
Analýza marketingové komunikace společnosti Botanická zahrada hlavního města Prahy
Jindřich Henzl -
Analýza návštěvnosti venkovního koupaliště v areálu Maškova zahrada Turnov
Bohuslava Bílková -
Marketingový mix - ZOO Praha
Helena Bělíčková