Alexandra Vojáčková

Bakalářská práce

Marketing botanické zahrady

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou vymezeny i některé základní marketingové pojmy. Důraz je kladen především na propagaci a komunikaci botanické zahrady a u jednotlivých komunikačních nástrojů jsou uvedeny příklady …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing of a specific sector of botanical gardens. The theoretical part firstly introduces the roles of present botanical gardens and subsequently the marketing mix is described, within which a few fundamental marketing terms are also defined. The emphasis is mainly on the promotion andcommunication of a botanical garden and along with each communication tool …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/ejp2yc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management