Možnosti společnosti ŠKODA AUTO na vietnamském trhu – Thi Bao Han Thach
Thi Bao Han Thach
Bakalářská práce
Možnosti společnosti ŠKODA AUTO na vietnamském trhu
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu příležitostí spojených se vstupem Škoda Auto na vietnamský trh. Cílem práce je poskytnout komplexní pohled na příležitosti a výzvy vstupu Škoda Auto na vietnamský trh a identifikovat tak hlavní faktory, které mohou ovlivnit úspěch či neúspěch této expanze. Práce je rozdělena do několika částí. První část poskytuje teoretický rámec pro expanzi firem na zahraniční …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on the analysis of the opportunities associated with Škoda Auto's entry into the Vietnamese market. The aim of bachelor thesis is to provide a comprehensive view of the opportunities and challenges of Skoda Auto's entry into the Vietnamese market and to identify the main factors that may influence the success or failure of this expansion. The thesis is divided into several …víceKlíčová slova
automobilový průmysl konkurence mezinárodní obchod možnosti Škoda Auto na vietnamském trhu formy vstupu na trh strategie Škoda Auto a.s. Vietnam vietnamský automobilový trhautomotive industry competition international trade opportunities for Škoda Auto on the Vietnamese market forms of market entry strategy Vietnamese automotive market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ek9oio/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
THACH, Thi Bao Han. \textit{Možnosti společnosti ŠKODA AUTO na vietnamském trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ek9oio/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business opportunities of simulators for subsea operations
Jan Dvořák -
Digital Business Models for Passenger Cars: Learning from Success Factors of Digital Services
Kai Philipp Scheffs -
Export potential of Czech winemakers in the Vietnamese market
Daria Polishchuk -
Marketing Strategy for Market Entry of Škoda Auto Group to the Vietnamese Market
Thang Nguyen Viet -
Dopady pandemie Covid-19 na automobilový trh v ČR se zaměřením na společnost Porsche Česká republika s.r.o.
Martin Štika -
Vliv vybraných proměnných na automobilový trh
Kateřina Kosířová -
A comparison of OEM entering the automotive market of ASEAN
Yuri Konushin -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek