Marketingový plán pro restauraci Nostalgie – Veronika Matějková
Veronika Matějková
Bakalářská práce
Marketingový plán pro restauraci Nostalgie
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro restauraci Nostalgie pomocí analýzy podniku, zákazníků a konkurence a rozboru marketingového mixu (především Produkt, Cena, Místo, Propagace, Fyzický důkaz, Lidé a Procesy). Z poznatků zjištěných v odborné literatuře, a které jsou uvedeny v teoretické části, je sestavena praktická část. Tam je restaurace Nostalgie analyzována, rozebrán …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing plan for the restau-rant Nostalgie by analysis restaurant, customers, competition and the marketing mix (Product, Price, Place, Promotion, Physical Evi-dence, People and Processes). The theoretical part is from knowledge in the literature. In the practical part of the bachelor thesis is the restaurant Nostalgie analysed, dismantled marketing mix and presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ekt7zh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová