Dominika Volková
Bakalářská práce
Personální marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá personálním marketingem. Cílem této práce je analýza současného stavu interního personálního marketingu v konkrétní společnosti. Tato práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá obecným popisem poznatků o personálním marketingu a popisem jednotlivých činností. Praktická část je zpracována na základě dotazníkového šetření.Abstract:
This bachelor thesis deals with the human resources marketing. The aim of the thesis is to analyze internal human resources marketing in the specific company. This thesis is divided into two parts. Theoretical part deals with general description of knowledge about human resources marketing and description of particular activities. The practical part is processed based on the questionnaire.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/em234y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing jako nástroj stabilizace zaměstnanců
Barbora Pošvecová -
Personální marketing a jeho uplatnění v hotelnictví
Klára Stěhulová -
Personalistika v nestátní neziskové organizaci
Štěpánka Hrušková -
Personalistika- význam, role a pojetí personální práce v podniku
Petra Janišová