Mobilná aplikácia ako súčasť marketingovej komunikácie Fakulty managementu VŠE – Alexandra Vašková
Alexandra Vašková
Master's thesis
Mobilná aplikácia ako súčasť marketingovej komunikácie Fakulty managementu VŠE
Mobilní aplikace jako součást marketingové komunikace Fakulty managementu VŠE
Abstract:
Diplomová práce se zaměří na moderní trendy v marketingové komunikaci konkrétní vzdělávací instituce. Hlavním cílem práce je analyzovat a navrhnout mobilní aplikaci pro Fakultu managementu VŠE coby nový nástroj marketingové komunikace vůči zájemcům o studium a potenciálním studentům. V teoretické části práce autorka pojedná také o obecných tématech strategického řízení vysokých škol, marketingové komunikace …moreAbstract:
Diploma thesis focuses on modern trends in marketing communication of specific educational institution. Main goal of the thesis is to analyse and to design of a mobile application for Faculty of Management University of Economics in Prague as a new tool of marketing communication intended for candidates interested in studying and potential students. Theoretical part of the thesis includes general topics …moreAbstract:
Diplomová práca sa zameria na moderné trendy v marketingovej komunikácii konkrétnej vzdelávacej inštitúcie. Hlavným cieľom práce je analyzovať a navrhnúť mobilnú aplikáciu pre Fakultu managementu ako nový nástroj marketingovej komunikácie voči záujemcom o štúdium a potenciálnym študentom. V teoretickej časti práce autorka pojedná o všeobecných témach strategického riadenia vysokých škôl, marketingovej …moreKeywords
design mobilní aplikace moderní trendy v marketingové komunikaci marketingová komunikace strategické řízení vysokých škol mobilní aplikace chytrý telefon mobilní marketing
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 1. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42530
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2014
- Supervisor: Jiří Přibil
- Reader: Veronika Zelená
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Moderné trendy v marketingu
Dominika Straková -
Súčasný vývoj a moderné trendy v ekologickom poľnohospodárstve.
Mikuláš Džuppa -
Nové trendy a smart řešení v logistice
Ladislav Šepeľa -
Trendy v gastronómii
Zuzana Leleková -
Moderné trendy v ultrasonografii
Rastislav PRIADKA -
Slow food na Slovensku a v zahraničí ako súčasť modernej gastronómie.
Tomáš Parák -
Občanská společnost v Japonsku v čase pozdní moderny.
Barbora Postránecká -
MIEŠANÉ NÁPOJE A ICH ROLE V GASTRONÓMIÍ
Radovan Javorka