Plán marketingové komunikace pro firmu AGS Trade s.r.o. – Jiří Mangl
Jiří Mangl
Diplomová práce
Plán marketingové komunikace pro firmu AGS Trade s.r.o.
Anotace:
V této diplomové práci je řešeno téma vytvoření plánu marketingové komunikace pro divizi firmy AGS Trade s. r. o. V teoretické části jsou objasněna vybraná teoretická východiska, jako jsou cíle komunikace, situační analýza, STP proces, vybrané nástroje marketingové komunikace a trendy v marketingové komunikaci. Praktická část se věnuje analýze společnosti AGS Trade s. r. o. se zaměřením na divizi Paintballgame …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on creating a marketing communication plan for a division of AGS Trade, s.r.o. The first part of the thesis sets a theoretical background and deals with topics such as the goals of communication, situational analysis, STP process, marketing communication tools and trends. The second part then applies this theory to analyse the company AGS Trade, s.r.o. while focusing on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/f37m8h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev