Prodejní metody T. Bati v historii a v současnosti – Jakub ŘEHÁČEK
Jakub ŘEHÁČEK
Bakalářská práce
Prodejní metody T. Bati v historii a v současnosti
Sales methods of T. Bata in history and today
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit s obchodními praktikami firmy Baťa a porovnat minulost se současností, včetně vytyčení jejich významu. Nejprve se v kapitolách věnuje charakteristice současné Bata Shoe Organisation, následuje popis obchodních praktik společnosti Baťa do roku 1939, které jsou v další kapitole srovnávány se současností. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky srovnávání a vyzvednut …víceAbstract:
The aim this bachelors work is familiarization with business practices Bata and compare past and present, including determination their meaning. First, in chapters are characteristics of the Bata Shoe Organisation, followed by a description of the business practices of Bata in 1939, which are compared with the present in next chapter. In conclusion, the results of comparing are evaluated and the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEHÁČEK, Jakub. Prodejní metody T. Bati v historii a v současnosti. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Tomáš KELLNER -
Welcome Services of Tomas Bata University
František Brázdilík -
Implementace metody Lean v podniku s hmotnou produkcí
Nikola Lišková -
Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
Shakira Khan -
Metody OSINT v rámci České republiky a analýza zveřejňování osobních informací
Lukáš Wojnar -
Aplikace metody SMED na vybrané zařízení
Radim Babica -
Projekt implementace metody ABC kalkulace ve vybrané společnosti
Kateřina Vičanová -
Metody přirozeného porodu
Iveta Horká
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ffa15x ffa15x/2
2. 5. 2012