Jana Hudíková

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie vybrané organizace působící na B2B trzích

Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikační strategie. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie malého podniku působícího na B2B trzích, který doposud komunikační strategii neměl. Podkladem pro vypracování této strategie jsou dílčí analýzy spadající do situační analýzy. Celá strategie je založena na marketingových nástrojích typických pro B2B trhy jako je osobní prodej …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication strategy. The purpose is to figure out the draft of communication strategy of a small company operating in B2B markets, that had no strategy until now. The bases for the development of the strategy are included in the partial analysis of the situation analysis. The whole strategy is based on typical marketing tools for B2B markets such …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/fg9130/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty