Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook – Irena Varcabová
Irena Varcabová
Bachelor's thesis
Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook
Optimization of a companie's marketing communication on a social media Facebook
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zmapování možností aktivnější a efektivnější komunikace společnosti v online prostředí a zjištění možných postupů pro zvýšení povědomí o konkrétní společnosti na sociální síti Facebook. Práce je věnována společnosti Soliter, a. s., která sídlí v Jablonci nad Nisou a je tradičním a známým výrobcem šperků z drahých kovů. Bakalářská práce se dělí na dvě hlavní části, a to část …moreAbstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to map possibilities of more active and effective communication of the company Soliter, and to identify possible procedures for raising awareness of a chosen company on the social network Facebook. The theoretical part of the bachelor's thesis explains selected basic concepts from the environment of online marketing and also deals in more detail with the social network …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VARCABOVÁ, Irena. \textit{Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/fi6vod/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Varcabová, Irena. Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace vybraného produktu
Jakub Lesniak -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Jan Klimáček -
Analýza úlohy komunikace v různých etapách životního cyklu produktu
Andrea Psotová -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Klára Švamberková