Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace – Jan Svoboda
Jan Svoboda
Diplomová práce
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na psychologii reklamy a její využití pro podporu image organizace. Teoretická část vysvětluje pojmy reklama, psychologie v reklamě, psychika spotřebitele a image organizace. V praktické části je obsažen průzkum prostřednictvím dotazníků a rozhovorů. Tyto metody byly použity pro průzkum účinnosti psychologických prostředků v reklamě. Cílem práce je zhodnotit zmíněné psychologické …víceAbstract:
This thesis is focused on the psychology of advertisement and its use to support the image of the organization. The theoretical part explains the concepts of advertising, psychology in advertising, consumer psyche and the image of the organization. The practical part contains a survey in the form of questionnaires and interviews. These methods were used to investigate the effectiveness of psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/g2kez5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODA, Jan. \textit{Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/g2kez5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Měření účinnosti reklamního sdělení na psychiku a chování spotřebitele
Pavlína Procházková -
Otázky filozofické antropologie a psychologie: Rozhovor z hledisek filozofie a psychologie (specifikace "nenásilná komunikace"). - Otázky nenásilné komunikace
Martina BÖHMOVÁ -
Otázky filozofické antropologie a psychologie: Rozhovor z hledisek filozofie a psychologie (spec. "nenásilná komunikace"). - Otázky nenásilné komunikace
Martina BÖHMOVÁ -
Zakázaná reklama a regulace reklam
Natálie Rothschedlová -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Karel Hrach -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Reklama na alkohol a její vliv na jedince z pohledu adolescentů
Kateřina Poláková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová