Kateřina Navrátilová

Bakalářská práce

Inovace a zákaznický přístup dle Tomáše Bati

Innovation and access to customer according to Thomas Bata
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zákaznickou, inovační a sociální politikou tak, jak ji ve svém podniku uplatňoval Tomáš Baťa. Cílem práce je zhodnotit, do jaké míry jsou či nejsou uplatnitelné Baťovy principy podnikání ve zmíněných oblastech v současných podmínkách. K dosažení cíle jsou v jednotlivých částech práce nejprve vyjmenovány postupy prováděné v Baťových závodech, poté je zmíněna současná teorie …více
Abstract:
This batchelor thesis deals with the customer's, innovative and social policy in the way, how was performed in Bata's company. The goal of this thesis is to evaluate if the Bata's business principles in these areas are or aren't actual in the present. To achieve this goal were in particular areas first named methods perfomed in Bata's company. Then was mentioned current theory and final the comparison …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: Vlastimil Mejdrech
  • Oponent: Emil Antušák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32255

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management