Kristýna Poláčková

Bakalářská práce

Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu

Fashion marketing – Analyzing the effectiveness of influencer marketing in the fashion industry
Anotace:
Influencer marketing se ukazuje jako klíčová strategie pro značky usilující o zvýšení povědomí a prodeje. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivity influencer marketingových kampaní pro vybranou módní značku a jejich vlivu na nákupní rozhodnutí zákazníků. Skrze komplexní přístup kombinující teoretické poznatky s praktickým výzkumem práce identifikuje, jaké marketingové strategie a taktiky …více
Abstract:
Influencer marketing is proving to be a key strategy for brands seeking to increase awareness and sales. This thesis analyses the effectiveness of influencer marketing campaigns for selected fashion brands and their impact on customer purchase decisions. Through a comprehensive approach combining theoretical knowledge with practical research, the thesis identifies which marketing strategies and tactics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON