Využití marketingu v ZNZ Pelhřimov s.r.o. – Josef Šmíd
Josef Šmíd
Bakalářská práce
Využití marketingu v ZNZ Pelhřimov s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Využití marketingu v ZNZ Pelhřimov s.r.o.“ se zabývá současnou analýzou marketingu v oblasti nákupu a prodeje obilovin, řepky, šrotů, chemie a pesticidů. Na základě rozborů trhu, marketingového mixu, marketingové komunikace a porovnání s konkurencí budou stanovena jednotlivá doporučení k efektivnímu využití nástrojů marketingu a k dosažení cílů firmy. Všechny informace jsou …víceAbstract:
The thesis “Marketing Usage at ZNZ Pelhřimov s.r.o.” focuses on a contemporary marketing analysis in the area of buying and selling of cereals, rape, groats, chemicals, and pesticides. Based on the competitive analysis and the analyses of market, marketing mix, and marketing communication, particular recommendations for effective use of marketing tools and for achieving the firm’s objectives will be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/gmul4q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2020
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva