Denisa Ficencová

Diplomová práce

Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra

Anotace:
Diplomová práce se zabývá řízením pracovního výkonu v call centru vybrané společnosti s pomocí monitorovaných hovorů. Teoretická část práce se zaměřuje na východiska řízení pracovního výkonu, popisuje specifika práce v call centru a věnuje se právnímu pohledu na monitoring hovorů. V praktické části je představena vybraná společnost a popsána náplň práce operátora. Práce se věnuje i systémům, které …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the control of work performance for a call centre using monitoring calls. Theoretical part explains the way of controlling work performance, describes the work at a call centre and covers the legal side of monitored calls. In the practical part of the work a specific company is described along with the work description of call operator in the given company. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/gsnqei/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku