Denis Gazetdinov

Diplomová práce

Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/Uplatnění technologie virtuální reality v marketingu firem

Anotace:
Cílem práce je vysvětlit technologii virtuální reality, její využití v marketingu a prezentovat užití virtuální reality na praktickém příkladu z praxe. Práce bude rozdělena do tří částí. Teoretická část vysvětlí pojmy umělá inteligence a virtuální realita, technologii virtuální reality, použití této technologie v různých oblastech reálné praxe, specificky pak v oblasti marketingu. Zaměří se na přínosy …více
Abstract:
The aim of the thesis is to explain virtual reality technology, its use in marketing and to present the use of virtual reality on a practical example from practice. The thesis will be divided into three parts. The theoretical part will explain the concepts of artificial intelligence and virtual reality, virtual reality technology, the use of this technology in various areas of real practice, specifically …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/gtvxzh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Magisterské studium (Ing.) / Projektové řízení inovací