Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik – Vanesa Novotná
Vanesa Novotná
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Design of communication strategy for a selected enterprise
Abstract:
NOVOTNÁ, V. Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákazníků vinařského podniku, která vede k navržení marketingové strategie vedoucí k dostání podniku do pově-domí potenciálních zákazníků a následného dosažení zisku. K analýze zákazníků bylo využito dotazníkové šetření, k analýze vybraného …moreAbstract:
NOVOTNÁ, V. Design of communication strategy for a selected enterprise. Bache-lor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This bachelor thesis deals with the analysis of customers of a wine enterprise, which leads to the design of a marketing strategy leading to getting the enterprise into the awareness of potential customers and the subsequent achievement of profit. A questionnaire survey was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Reader: Andrea Králiková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Manažerské techniky
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The Analysis and suggested marketing communication for CleanMySpace start-up company
Anastasiia Tolstykh -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev