Marketingová komunikace ve společnosti Autodoprava Tunka – Jana Brožková
Jana Brožková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve společnosti Autodoprava Tunka
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve společnosti Autodoprava Tunka ve Znojmě. V teoretické části je vymezení pojmů marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, služby, trh B2B a doprava. Praktická část je zamřena na analýzu marketingu společnosti a její strategie, popis jednotlivých složek marketingového mixu, rozbor nástrojů marketingové komunikace aj. Poté je …víceAbstract:
The thesis is focused on analysis of marketing communication in Road transport Tunka company in Znojmo. The theoretical part is the definition of marketing concepts, marketing mix, marketing communication, services, B2B marketing and transport. The practical part deals with marketing in this company and its marketing strategy, a description of the individual components of the marketing mix, an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/h9ohn8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROŽKOVÁ, Jana. \textit{Marketingová komunikace ve společnosti Autodoprava Tunka}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/h9ohn8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva