Štěpán Vilímek

Bakalářská práce

Budování značky s důrazem na sociální sítě

Anotace:
Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě důležité. Další část teoretické části je zaměřená na Budování značky a souvisejí-cích pojmů, jako je corporate idenitity a public relations. Praktická část práce začíná představením …více
Abstract:
The Bachelor´s Thesis is entitled “Brand Building with an Emphasis on Social Networking“ Inits theoretical part, the thesis develops an analysis of social networking sites, their use,marketing focus and other information significant for social networking. The theoretical partfurther focuses on brand building, corporate identity and public relations. The practical part introduces “Obklady Vilímek Company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/hgrmri/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management