Matěj Heřman

Diplomová práce

Plán marketingové komunikace pro neziskovou organizaci

Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem plánu marketingové komunikace pro neziskovou organizaci Rodinné centrum Praha, z. s. Tato práce v první části představuje teoretické marketingové poznatky, které ve druhé části aplikuje na konkrétní případ neziskové organizace. Zde se tato práce zabývá situační analýzou současného stavu Rodinného centra Praha a jeho aktuálním nastavením marketingového mixu. Na …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing communication strategy plan for the non-profit organization Rodinné centrum Praha, z. s. First part of this thesis introduces theoretical marketing findings, which are applied to the specific non-profit organization in the second part. In this part is situational analysis of the current state of Rodinné centrum Praha organisation and its current marketing mix described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/hx8d7n/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty