Jiří Polena

Bakalářská práce

Vliv marketingových strategií ve sportu na spotřebitele

Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám marketingovými strategiemi a jejich vlivem na spotřebitele v prostředí sportu. Cílem práce je objasnit téma marketingových strategií a marketingu ve sportu. Dále analyzovat, zda spotřebitele při nákupním rozhodování ovlivňuje reklama ve sportu, který sledují. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy marketingového mixu, marketingových strategií, reklamy, spotřebitele …více
Abstract:
In this bachelor thesis I deal with marketing strategies and their influence on consumers in the sport environment. The aim of the thesis is to clarify marketing strategies and marketing in sport. Further, to analyze whether consumers are, during shopping decisions, influenced by the advertising in the sport which they follow. In the theoretical part, the concepts of marketing mix, marketing strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/i02kch/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích