Prvky pedagogiky Marie Montessori v české mateřské škole – Veronika RAČÁKOVÁ
Veronika RAČÁKOVÁ
Bakalářská práce
Prvky pedagogiky Marie Montessori v české mateřské škole
Elements of Maria Montessori pedagogy in Czech preschool
Anotace:
Práce poukazuje na možnosti využití prvků Montessori pedagogiky v běžné mateřské škole. Teoretická část se věnuje alternativnímu směru Montessori, osobnosti Marie Montessori, jejímu pojetí dítěte a pedagogiky s veškerými principy a pohledem na osobnost učitele. V praktické části je zpracovaná případová studie, která přesně popisuje vznik a vývoj třídního vzdělávacího programu s prvky Montessori pedagogiky …víceAbstract:
The work points out the possibility of using elements of Montessori education in ordinary preschool. The theoretical part deals with alternative Montessori pedagogy, personality of Maria Montessori, her conception of the child and education with all the principles and teacher´s personality. The practical part is done as a case study that accurately describes the formation and development of class curriculum …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
20292
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miluše Vítečková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAČÁKOVÁ, Veronika. Prvky pedagogiky Marie Montessori v české mateřské škole. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Metody a formy práce s žáky se specifickými poruchami učení na 1. a 2. stupni základní školy
Petra CETKOVSKÁ -
Metody a formy dějepisné výuky a jejich aplikace na druhém stupni základních škol na Kolínsku
Tereza Švarcová -
Pedagogická práce se žáky 9. ročníku s ADHD - výukové metody a formy a jejich efektivita
Nela Zemanová -
Metody formy a prostředky - Terénní výuka jako specifická vyučovací forma přírodovědných a společenskovědních oborů
Lenka Dohová
Název
Vložil
Vloženo
Práva