Využití principů zeleného marketingu v organizaci – Blanka Preslová
Blanka Preslová
Bakalářská práce
Využití principů zeleného marketingu v organizaci
Anotace:
Cílem mé práce je poukázat na principy zeleného marketingu u vybrané společnosti, pro kterou je právě zelený marketing charakteristickým znakem. Zhodnotím to, jak efektivně společnost aplikuje principy zeleného marketingu a to nejen z pohledu zaměstnanců konkrétní společnosti, ale současně i z pohledu zákazníků. V teoretické části objasňuji základní pojmy v souvislosti se zeleným marketingem …víceAbstract:
The objective of my work is to point out the principles of green marketing in a selected company for which the green marketing is the main issue. I assess how effectively the company applies the principles of green marketing not only from the perspective of its employees, but also from its customers. In the theoretical part I explain basic concepts related to the green marketing, point out the approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ikcxax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Green marketing a greenwashing v komunikaci retailových firem
Klára Škochová -
Green marketing a greenwashing v oděvním průmyslu
Lucie Pánková -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Využití green marketingu v oblasti módního retailu
Dominika Koblížková -
Green marketing
Natálie Hefnerová -
Zelený spotřebitel v podmínkách společnosti konzumu
Pavlína Hovorková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová