Blanka Preslová

Bakalářská práce

Využití principů zeleného marketingu v organizaci

Anotace:
Cílem mé práce je poukázat na principy zeleného marketingu u vybrané společnosti, pro kterou je právě zelený marketing charakteristickým znakem. Zhodnotím to, jak efektivně společnost aplikuje principy zeleného marketingu a to nejen z pohledu zaměstnanců konkrétní společnosti, ale současně i z pohledu zákazníků. V teoretické části objasňuji základní pojmy v souvislosti se zeleným marketingem …více
Abstract:
The objective of my work is to point out the principles of green marketing in a selected company for which the green marketing is the main issue. I assess how effectively the company applies the principles of green marketing not only from the perspective of its employees, but also from its customers. In the theoretical part I explain basic concepts related to the green marketing, point out the approach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/ikcxax/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku