Jan Jílek

Bakalářská práce

Marketingové plánování v podniku

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové plánování a především pak na jeho výsledek, marketingový plán, který je nezbytný pro úspěšné řízení firmy. V první teoretické části jsou sepsány a shrnuty poznatky z odborné literatury týkající se dané problematiky. Druhá část práce je zaměřena na marketingové plánování v praxi a obsahuje hlavní výstup práce - marketingový plán. Tento komplexní marketingový …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing planning, predominantly on its results and its plan that is essential for managing a company successfully. In the first theoretical party, the academic literature review of the examined topic is conducted and further summarized. The second part concentrates on the practical approach of marketing planning; furthermore, it includes the main outcome of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/j27iih/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií