Pavel Schmied

Diplomová práce

Plán marketingové komunikace IT společnosti zaměřený na propagaci osobních počítačů

Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na principy a postup sestavení marketingového komunikačního mixu pro specifický produkt. V první části jsou definovány teoretická východiska této problematiky a předpoklady pro sestavení marketingového komunikačního plánu. Druhá část se věnuje analýze výchozí situace ve firmě. Analyzována byla data poskytnutá společností, pro níž byl komunikační mix zpracováván a dále na …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the principles and procedure of compiling of a marketing communication mix for a specific product. The first part defines the theoretical basis of this issue and prerequisites for compiling a marketing communication plan. The second part deals with the analysis of the current situation in the company. The analysis is based on the data provided by the company for which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/j2afpp/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty