Plán marketingové komunikace IT společnosti zaměřený na propagaci osobních počítačů – Pavel Schmied
Pavel Schmied
Diplomová práce
Plán marketingové komunikace IT společnosti zaměřený na propagaci osobních počítačů
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na principy a postup sestavení marketingového komunikačního mixu pro specifický produkt. V první části jsou definovány teoretická východiska této problematiky a předpoklady pro sestavení marketingového komunikačního plánu. Druhá část se věnuje analýze výchozí situace ve firmě. Analyzována byla data poskytnutá společností, pro níž byl komunikační mix zpracováván a dále na …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the principles and procedure of compiling of a marketing communication mix for a specific product. The first part defines the theoretical basis of this issue and prerequisites for compiling a marketing communication plan. The second part deals with the analysis of the current situation in the company. The analysis is based on the data provided by the company for which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/j2afpp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHMIED, Pavel. \textit{Plán marketingové komunikace IT společnosti zaměřený na propagaci osobních počítačů}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/j2afpp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Řízení rozvojových projektů
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Štěpán Musil -
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Jana Peffková -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků