Marketingové průzkumy v automobilovém průmyslu – Bc. Martina Gumenná
Bc. Martina Gumenná
Master's thesis
Marketingové průzkumy v automobilovém průmyslu
Marketing research in automotive industry
Anotácia:
Práce se zaměřuje na determinanty zákaznické spokojenosti a loajality v poprodejních službách ŠKODA AUTO. Popisuje typy a metodiku marketingových průzkumů, které jsou pro zkoumání spokojenosti a loajality používány. Práce analyzuje sekundární data ze studií zákaznické spokojenosti servisních partnerů ŠKODA AUTO. Propojuje výsledky studií se zákaznickým servisním procesem, a určuje tak silná a slabá …viacAbstract:
The thesis is focused on searching of determinants of customer satisfaction and loyalty in after sales services of ŠKODA AUTO. It describes types and methodology of marketing research, which are used for researching of satisfaction and loyalty. The thesis treats with a secondary data obtained from customer satisfaction surveys of ŠKODA AUTO service partners. It connects the study results with customer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
The effect of digital transformation on customer satisfaction and customer loyalty: The case of Participation Banking
Matin Shahverdiyev -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze
Názov
Vložil
Vložené
Práva